Så här jobbar man med Beaver Builder
Funderar du på om iByrån är rätt reklambyrå för dig?
Vad vill du veta om oss? Vad vi har för kompetens förstås. Vad vi har jobbat med. Kanske vilka vi har jobbat med? Om vi har jobbat med något som liknar det du vill att vi ska göra för ditt företag? Därför har vi försökt få med en hel del referenser på hemsidan. Kolla hemsidor här och loggor här. Fler exempel i olika kategorier kommer under våren.
Tycker du att vi är små? Vi är ju bara två. Nej - det är vi inte. Det ser bara ut så. Vi har ett fantastiskt nätverk av duktiga medarbetare som kan allt vi inte kan. Du hittar flera av dem när du kikar igenom våra referenser.
Marknadsföring handlar mycket om att bygga förtroende. Först bygger vi upp förtroendet mellan dig och oss. Sen fortsätter vi tillsammans och bygger upp förtroendet för dig hos dina kunder. Det är säkert redan bra men man kan alltid boosta det lite till.
Slå en signal! Eller skicka ett mejl. Så snackar vi ihop oss.
Hejsan
Hejsan
Vad vill du veta om oss? Vad vi har för kompetens förstås. Vad vi har jobbat med. Kanske vilka vi har jobbat med? Om vi har jobbat med något som liknar det du vill att vi ska göra för ditt företag? Därför har vi försökt få med en hel del referenser på hemsidan. Kolla hemsidor här och loggor här. Fler exempel i olika kategorier kommer under våren.
Tycker du att vi är små? Vi är ju bara två. Nej - det är vi inte. Det ser bara ut så. Vi har ett fantastiskt nätverk av duktiga medarbetare som kan allt vi inte kan. Du hittar flera av dem när du kikar igenom våra referenser.
Marknadsföring handlar mycket om att bygga förtroende. Först bygger vi upp förtroendet mellan dig och oss. Sen fortsätter vi tillsammans och bygger upp förtroendet för dig hos dina kunder. Det är säkert redan bra men man kan alltid boosta det lite till.
Slå en signal! Eller skicka ett mejl. Så snackar vi ihop oss.

Stångenäs Försäkringsbolag
Stångenäns Försäkringsbolag Så roligt det är när vi får jobba från grunden med allt från grafisk manual och logotyp till hemsida och annonsmaterial. Tillsammans med Stångenäs Försäkringsbolag resonerade vi om vilka frågor de ofta får från sina kunder och vad de uppskattar hos ett försäkringsbolag. Vi gjorde även en mindre research bland vänner och bekanta … Läs mer

People and events
People & Events Ännu ett roligt uppdrag för Hanna Khazrai och hennes eventbolag People & Events. Vi valde en one-pagelösning som med härliga bilder från företagets event snabbt ger en bild av vad de kan göra för sina kunder. Kika på andra uppdrag vi gjort för Hanna och vad hon tyckte om … Läs mer

Låfa Lås
Låfa LÅs Vi fick i uppdrag av Market Solutions att ta fram en ny hemsida till Låfa Lås som lyfte fram deras tjänster tydligt för besökare. För att skapa en sida med bra förutsättningar för Google arbetade vi tillsammans med Låfa Lås och Here för att hitta relevanta sökord. Sidans struktur och texter tog sedan … Läs mer

Volt Marine
Volt Marine Vi fick förmånen att ta fram en logotyp och hemsida till ett helt nytt företag med en spännande och viktig produkt. En del material som film och foton bidrog kunden med. Målet med texterna och utformningen av sidan var att visa att tekniken bakom eldrivna båtar går in i en ny fas och … Läs mer

Vitafläckens blommor
Vita Fläckens blommor Så härligt få att jobba med vackra bilder! Vi fick i uppdrag att skapa en ny hemsida för en lokal blomsteraffär här i Kungälv. Innehållet är i stort sätt detsamma som tidigare, t.ex. texterna, men sidan behövde en ny utformning som bättre visade exempel på vad Vita Fläckens blommor kan göra för … Läs mer

Rörlig
Rörlig – ditt portabla gym Extra roligt att få hjälpa till med Rörligs hemsida eftersom vi tränar hos dem och verkligen kan gå i god för att det roligt träning. Vi designade hemsidan i tätt samarbete med Rörlig som kom med mycket input och förslag under arbetet. Det är alltid roligt och hjälper oss att … Läs mer

Norvatek Webb
Norvatek AB Vi har haft förmånen att arbeta med Norvatek under många år. Det här är 3:e generationens hemsida, som vi byggt i tätt samarbete med Norvateks tekniska personal och företagets kunder. Vi startade med att intervjua några av Norvateks kunder för att hitta rätt fokus på innehållet. Det blev även mycket bollande med säljare … Läs mer

Gitab
Gitab Tryckluft Gitab Tryckluft installerar och servar anläggningar för tryckluft, kyla, värme och gas. Uppdraget var att skapa en hemsida som lyfter fram företagets breda kompetens och att i viss mån även utbilda sina kunder eftersom bakgrundskunskaperna kan variera mycket. En produktionsansvarig kan ha ingående kunskaper om tryckluft medan en andra kunder så att säga … Läs mer

Dens 3
Dens 3 Market Solutions gav oss i uppdrag att skapa en hemsida för Dens 3. Dens 3 är ett tätskikt som hindrar skadliga ämnen från husstomme och omgivning att påverka inomhusluften. Sidan riktar sig främst till byggbranschen men även till privatpersoner som påverkas av problematiken. Ambitionen är att förklara systemets fördelar och hur det fungerar så … Läs mer

People and Portugal
People and Portugal Vi blev verkligen sugna på Portugal när vi arbetade med den här hemsidan! Att få jobba med en tydlig vision, bra input från kund och inspirerande film och foto kollegor gör att arbetet går lätt och resultat blir bra. Eller vad tycker du? Våra arbetsuppgifter: Design Design av hemsidan. Uppbyggnad Hemsidan är … Läs mer
Vad vill du veta om oss? Vad vi har för kompetens förstås. Vad vi har jobbat med. Kanske vilka vi har jobbat med? Om vi har jobbat med något som liknar det du vill att vi ska göra för ditt företag? Därför har vi försökt få med en hel del referenser på hemsidan. Kolla hemsidor här och loggor här. Fler exempel i olika kategorier kommer under våren.
Tycker du att vi är små? Vi är ju bara två. Nej - det är vi inte. Det ser bara ut så. Vi har ett fantastiskt nätverk av duktiga medarbetare som kan allt vi inte kan. Du hittar flera av dem när du kikar igenom våra referenser.
Marknadsföring handlar mycket om att bygga förtroende. Först bygger vi upp förtroendet mellan dig och oss. Sen fortsätter vi tillsammans och bygger upp förtroendet för dig hos dina kunder. Det är säkert redan bra men man kan alltid boosta det lite till.
Slå en signal! Eller skicka ett mejl. Så snackar vi ihop oss.
Välkommen till oss
Description
Kdoscna djcgfudfgj df vdfj nbvj xcnbvkxjnbjxncvbjnzfgjbngnLbmn xgfngzfn



Örjan
-
färg och form
-
maskinteknik
-
klassiska bilar
-
slipsar och flugor
-
snickarglädje
-
marknadsföring
Varför blev det en reklambyrå? Jag är maskiningenjör i grunden och först jobbade jag som maskinkonstruktör. Men intresset för estetik, färg och form har jag alltid haft.
Jag fick utlopp för det genom att bygga och motivlackera mopeder och motorcyklar.
I mitten på 90-talet blev det i alla fall så att jag ville börja göra sprängskisser och monteringsanvisningar. Det gick bra. Därifrån var steget inte långt till att börja formge trycksaker, mässmaterial och webbsidor. Även om det förstås behövts kontinuerligt lärande längs vägen.
Jag har stor nytta av min tekniska bakgrund eftersom flertalet av våra kunder är företag med någon typ av teknisk inriktning. Det är kul att samarbeta med dem, att kunna förstå och prata om kundens verksamhet – det har underlättat jobbet mycket.
Nu för tiden får jag arbeta rent praktiskt arbeta med form och färg på vårt hus. Det är nåt speciellt att få jobba med händerna, inte bara framför datorn.
Christina
-
böcker
-
musik
-
träning
-
resor
-
kommunikation
-
människor
"Du ska jobba med språk" sa mina lärare i grundskolan. "Jaså?", tänkte jag och sökte in till veterinärutbildningen. Som jag hoppade av. För att börja rita maskinritningar som konsult. Helt logiskt – om man gifter sig med en maskiningenjör med egen firma.
Nu behövde de inte så mycket maskinritningar i Avesta. Så jag började undervisa i svenska för invandrare. Utbildade mig igen. Örjan fick styra om firman mot - ja, vad då? Rita kunde vi ju. Det blev en del husritningar och monteringsanvisningar till broschyrer. Sen hela broschyrer. Plötsligt jobbade vi med trycksaker. Och annonser.
År 2000 fick jag flytta hem till havet igen, tillbaka till Göteborg. Som jag hade längtat! Gick en AD-utbildning på Folkuniversitetet. Men jag älskar ord. Så jag fyllde på med en distanskurs i copywriting på Berghs.
Och det är nog det jag helst vill hjälpa dig med, att hitta orden som når dina kunder. Inte bara fysiskt utan helst hjärtat också. Det stör mig lite att de fick rätt, lärarna i grundskolan. Men jag kan ta det. Det här jobbet kommer jag att behålla tills staten tar över avlöningen. Eller inte...